Monday, November 29, 2010

I am back!!!

Asalamualaikom dan Salam Sejahtera
Sudah hampir 2 tahun lebih saya tidak menulis dalam blog ini. Pelbagai perkara yang membelenggu diri saya seperti kesibukan menyelesaikan tugasan terutama di semester akhir dan komitmen lain. Namun perkara yang mungkin paling nyata ialah kurangnya displin diri saya untuk menulis dan berkongsi idea dan pendapat di ruang maya ini. Keghairahan sahabat baik saya, Bob (http://yangmempunyaifikiranku.blogspot.com/) juga telah kembali mencetuskan minat saya untuk kembali menulis dalam blog ini.
Insyallah , I will try my best to fulfill the volcanic desire to express my idea.

2 comments:

fiqry_ma said...

tahniah saudara anwarHSM kerana telah kembali menulis...rugi rasanya kalau pemikiran yang hebat dari saudara anwar disia-siakan...i'm looking forward 2 follow each of single words from u....fikir dan terus berfikir

Reformist Malaya said...

aku manalah hebat Bob, ramai lagi bloggers lain yang luar biasa idea mereka...